19 תשובות
אני חולה על watermelon suger
ממש לא שונאות. והוא שיר ממש טוב, פשוט יש כאלה שחושבות שיש שירים שמגיעים להם יותר הערכה..
אני גם לא מבינה למה, זה שיר קדוש סתמו תודה ויום טוב :))))))
כי זה חרא של שיר עם מינינג גרוע וחרוש ואי אפשר לשמוע אותו יותר )לא דיירקשונרית בטוו)
זה שיר סביר
לא שונאת פשןט זה שיר אוברייטד וחרוש בקטע הזוי כבר נמאס לשמוע אותו.
(לא דיירקשנית)
אני ממש אוהבת את השיר הזה לא מבינה מה הבעיה איתו.
שואל השאלה:
הארי שניצלון סטיילס27- ברור שמגיע ליותר שירים של הארי הערכה אבל מבחינת הבנים- זאין והארי הכי מצליחים ויש להם המון שירים מוכרים ומה לעשות שיר כזה יותר מצליח משיר יותר רגוע של הארי... אני אוהבת את המוזיקה של הארי את כולה, אבל יש אנשים שמתחברים יותר לפופ חסר משמעות.. וגם השיר girl almighty של וואן דיירקשן די שטחי והוא עדיין אחד האהובים עליי ולא רק עליי...
אנונימית
שיר ממש נחמד!
פשוט חרשתי עליו וכבר נמאס לי.
עם כמה שהשיר קליט וטוב יש לו יותר טובים עם יותר משמעות יו נואו?
אני אוהבת את ווטרמלון שוגר אבל כמו כל שיר ששומעים הרבה פעמים זה נמאס
אני לא שונאת אותו פשוט רוב הפעמים אני אדלג עליו כי הוא מאוס
שואל השאלה:
נטלי ווד- מה זה אוראלי?
אנונימית
קדוש? מה קדוש בו בדיוק אין בו משהו מיוחד בעיקר שמבינים על מה הוא מדבר
זה שיר טוב אבל הדיירקשנים וההאריז התעצבנו כי זה שיר חרוש ויש להארי שירים יותר טובים וזה דיי שיר שאם איזה מעריץ שלו מחשיב את השיר הזה כהשיר האהוב עליו שלו אז הם נחשבים פייק
וגם יש כאלה שלא מעריכים ממש את המשמעות והקליפ, יצא שיש על הקליפ והשיר בכללי סוג של "חרם"
אני לא חושבת את כל הדברים האלה ואני חושבת שוואטרמלון שוגר זה שיר סבבה... יש לו טובים יותר אבל הוא עדיין סבבה
אנונימית
לא שונאות, זה שיר מהמם.. פשוט לפעמים כשאומרים השיר האהוב עליי הוא וואטר מלון שוגר זה מעצבן כי יש לו שירים יותר טובים לדעתי וזה הכי מוכר וחרוש שלו..
אני אוהבת אותו ואני חושבת שלא שונאים אותו אלא את זה שהוא פשוט התפרסם רציני בטיקטוק ומלא אנשים חושבים שהם מעריצים שלו כי הם השתמשו בסאונד ואולי סתם שמעו אותו מלא ונמאס ממנו קצת
אנחנו לא שונאים את השיר הזה בכלל הוא שיר מדהים אנחנו מאוכזבות שזה השיר שכולם מכירים כי יש להארי שירים יותר יפים ויותר עמוקים וחבל שלא מכירים אותם
שואל השאלה:
נטלי ווד אני בת שש עשרה...
אנונימית
שיר טוב אבל הוא פשוט נמאס שמעתי אותו יותר מידי פעמים בכל מקום!!
הוא גם לא שיר מדהים כאילו מבחינת lyrics אם אני נגיד עכדיו 3 חודשים בערך לא ישמע את השיר בכלל אני אוכל לשמוע את השיר נורמלי שוב פעם