5 תשובות
שואל השאלה:
נו מה תענו לי רגע ברצינות
אנונימי
אחי תראה אנימה אתה תתאכזב פי מיליון
NRZ
שואל השאלה:
כן אבל אני סיימתי לצפות בסדרה רק עכשיו
אנונימי
הייתי עצובה וואי זה בין הסדרות שהכי אהבתי פעם