13 תשובות
זה נוראי.
יש גברים שהם חראות ומה שעצוב זה שהם מרשים לעצמם יותר מדי מרוב שהם יודעים שהענישה שלהם לא תהיה חמורה
אני כל כך מבין את זה למרות שאני גבר
חד משמעית אני מפחדת ללכת הביתה גם עם זה מחברה וזה חמש דקות, קרו המון דברים שהלכתי לבד
זה מצב גרוע, אבל אין ממש פתרון אליו. (אם יש לך פתרון אני אשמח אם תכתבי פה. אני לא יכול לחשוב על שום פתרון שיעבוד)
את לא מבינה כמה אני מפחדת ללכת לבד, גם ביום, גם בלילה אני שונאת את זה. זה מפחיד אותי כל כך. כל דבר גורם לי לחשוב מה יקרה אם..
שואל השאלה:
לדעתי פשוט צריך לתת על זה עונשים כבדים, כמה שנים בכלא לא יעזרו. הממשלה פה צריכה ללמוד מהמשטר באמריקה. צריך לתת פה עונשי מוות או פשוט להוריד להם את ה... , כן. הממשלה פה צריכה להתעורר על עצמה ומהר
אנונימית
מסכים איתך אבל מה קשור ש2021 זה כמו שהאנוס תינוק יכניסו אותי לכלא ואז אגיד מה עדיין מכניסים לכלא כבר 2021
^^ הבעיה היא שאם מישהו מואשם למרות שהוא לא באמת אשם (דבר לא כל כך נדיר) העונש יהיה נוראי אליו.
וגם אם זה בן נוער שאנס זה לא הגיוני לדעתי לתת לו עונשים כאלה.
שואל השאלה:
בשביל זה יש מכונות אמת, באמת שאני לא מבינה למה הן קיימות אם לא משתמשים בהן
אנונימית
לא נראה לי את מבינה איך מכונות אמת עובדות
^^ הן לא תמיד נכונות.
^הן כן תלוי אם הבן אדם לחוץ אם הוא לחוץ זה לא משנה מה הוא אומר זה יראה שהוא משקר
^ יש גם אנשים שיודעים לעשות את ההיפך - לא להלחץ משקרים.
אני לא אמרתי שהן אף פעם לא נכונות, אמרתי שלפעמים הן לא.