7 תשובות
אני אשמח לאמץ כל ילד
כל הכבוד לך לא הרבה מסוגלים לזה
כל הכבוד לך!❤
זה מהמם:)
לא הייתי רוצה לאמץ ילד אבל אם אני חייבת (כאילו אם אני לא יכולה להיכנס להריון) אז לא אכפת לי אם יש לו תסמונת דאון או כל דבר אחר כי הוא יהיה הילד שלי ואני אוהב אותו בכל מצב
מהממת
כל כך מבינה אותך ואני מסכימה וגם אני רוצה לאמץ כי לילדים האלה מגיע בית אוהב וחם וכל הכבוד לך כי אין הרבה אנשים צדיקים כמוך:)