6 תשובות
מה זה הדבר הזה של הדבר הזה?
מניחה שזה ממש חשוב אולי זה עושה משהו במים עדיף לך לא להוציא כי דגים הם בעלי חיים ומרגישים כאב אבל ליותר מידע מאה אחוז יש בגוגל
משאבת אויר מוציאה בועות שגורמות להרעדת המים שנמצאים בגובה האקווריום והם מתחמצנים.
איזה נפח האקווריום וכמה דגים יש?
למה את מעוניינת לנתק?
אני ממליצה לשאול בחנות חיות חבל להסתכן
כאן לרשותך עם וותק של 20 שנה בתחביב גידול דגים יש לי 4 אקווריומים.
שואל השאלה:
זה עושה מלא רעש נראלי הם ימותו אם אני אנתק כי יש הרבה דגים
אנונימית