2 תשובות
לשונות הפנייה הכי נפוצים הם מן הסתם היא/את והוא/אתה, יש גם לשון פנייה מעורבת שבא מחליפים מדי פעם את איך שפונים לבן אדם ויש גם לשון פנייה רבים לבן אדם יחיד(הם/אתם), אלא כל הלשונות שידועים לי בשפה העברית.
הדרך הכי קלה לדעת מה לשון הפנייה של מישהו זה לשאול (בנימוס).
בתקווה נגיע בקרוב למקום שלהציג את עצמך עם לשון פנייה יהיה יותר מורגל ולכולן יהיה פשוט יותר נוח
הדרך הכי קלה לדעת מה לשון הפנייה של מישהו זה לשאול (בנימוס).
בתקווה נגיע בקרוב למקום שלהציג את עצמך עם לשון פנייה יהיה יותר מורגל ולכולן יהיה פשוט יותר נוח
יש:
she/her- נקבה. "היא הולכת לפארק" "אני מדבר/ת איתה"
he/him- זכר. "אני מדבר/ת איתו" "הוא אוכל".
they/them אתם/הם. "הם הולכים ברחוב" "אני מדבר/ת איתם".
she/they- כשלמישהי יש לשון פנייה שהוא גם she/her וגם they/them עדיף לפנות אליהם פשעם כנקבה, פעם בלשון פניה אתם/הם. למשל: "היא אוכלת עכשיו, אני אתקשר אליהם אחר כך".
כנל לזכר- he/they.
יש neopronouns- יש הרבה שונים.
יש it/its- מחליפים את הhe/she/they בit/its "its going to the party"
יש ze/zem- מחליפים את הhe/she/they ב- ze למשל: ze is eating.
יש גם xe/xem- אותו הדבר כמו האחרים.
יש אנשים שמשמשים במילים שונות כלשון פניה- למשל star/starself אז מחליפים את הhe/himself או she/herself או they/themself בstar/star's/starself.
כמו he/they או she/they אם יש כמה אז פונים לבנאדם בכל האלה כל פעם משו אחר.
בשביל לדעת: לשאול את הבנאדם זאת הדרך הכי טובה.
אם יש לך עוד שאלות בנושא אני אשמח לענות :)
she/her- נקבה. "היא הולכת לפארק" "אני מדבר/ת איתה"
he/him- זכר. "אני מדבר/ת איתו" "הוא אוכל".
they/them אתם/הם. "הם הולכים ברחוב" "אני מדבר/ת איתם".
she/they- כשלמישהי יש לשון פנייה שהוא גם she/her וגם they/them עדיף לפנות אליהם פשעם כנקבה, פעם בלשון פניה אתם/הם. למשל: "היא אוכלת עכשיו, אני אתקשר אליהם אחר כך".
כנל לזכר- he/they.
יש neopronouns- יש הרבה שונים.
יש it/its- מחליפים את הhe/she/they בit/its "its going to the party"
יש ze/zem- מחליפים את הhe/she/they ב- ze למשל: ze is eating.
יש גם xe/xem- אותו הדבר כמו האחרים.
יש אנשים שמשמשים במילים שונות כלשון פניה- למשל star/starself אז מחליפים את הhe/himself או she/herself או they/themself בstar/star's/starself.
כמו he/they או she/they אם יש כמה אז פונים לבנאדם בכל האלה כל פעם משו אחר.
בשביל לדעת: לשאול את הבנאדם זאת הדרך הכי טובה.
אם יש לך עוד שאלות בנושא אני אשמח לענות :)
באותו הנושא: