6 תשובות
תחשבי, מה מעולם לא עשית?
בתקופת הקורונה די קשה שלעשות דברים שמצריכים יציאה מהבית, לכן ההצעות צריכות להיות כאלו שהן בגדר הבית ואו משהו שלא מצריך להיות ליד הרבה אנשים ולא אני מקווה לחסוך את התגובות של "להיות ליד הרבה אנשים ולהידבק" כי זה לא אמיץ, זה לא מגניב וזה מסכן חיים.

אני ממליצה לך אולי כמו שנאמר בתגובה הראשונה- לצבוע את השיער, במידה וצבעת אותו- אז לצבוע לצבע שמעולם לא חשבת שיתאים לך או לעשות תספורת שמעולם לא חשבת לעשות.

אם את בקטע של ציור- לצייר משהו פסיכי לגמרי ולשתף אותנו, להראות את מה שהולך לך במחשבות כשזה מגיע לעניין כזה.

לאכול משהו חריף מאוד אבל בגבול הטעם הטוב במידה ומעולם לא אכלת חריף.

במידה ואת לא אדם של רשתות חברתיות כל כך, לעשות איזה סרטון מגניב ונחמד ולחשוף את עצמך לאנשים אחרים ולהראות מי את. למשל להעלות את הסרטון ליוטיוב/אינסטגרם/פייסבוק וכד'.

לצאת לריצה ארוכה במידה ואת לא אדם שעושה זאת, פשוט לדפוק ריצה טובה של כמה קילומטרים. זה גם בריא, גם אמיץ (לדעתי כי אני למשל לא מסוגלת לרוץ ליד אנשים) וגם כיף.

להתלבש בצורה שמעולם לא חשבת להתלבש ולשנות את הסטייל שלך, לשים בעיקר איזה משהו נועז (לא עירום ואו משהו חשוף רצח, תחסכי מעצמך את זה) ותצאי ככה מהבית למשל לסופר או מקום שאת בדרך כלל יוצאת.

אם את תלמידה, תעשי איזה משהו מצחיק בזום שיגרום לכולם לצחוק ולהיבהל.


אני לא מסוגל לחשוב על עוד דברים לבנתיים
שואל השאלה:
אמאלהה תודההה!!!!❤❤❤
אנונימית
בכיף יפתי
להיות בחוץ
משחקים תשחקי תהי פעילה
תעבדי על הגוף שלך תכיני את עצמך
תלמדי
תמצאי להתעסק במשהו, תחביב חדש, אתגרים
תיפגשי עם חברות
תקחי סיכונים גם אם זה באהבה
תקראי ספרים
תעשי ספורט