5 תשובות
או אמ את השיער שלי חחח גם את מושלמת 3>>
ואלה שום דבר אולי רק את הקטע שאני רגישה לאחר למרות שאני רגישה יותר מדי ואז אני שונאת את זה
לא משנה אני לא אוהבת כלום
אמ אני אוהבת בעצמי.... את... אני בסדר עם העיניים שלי. אני מתכוונת זה אחד החלקים היחידים שלי שאני לא שונאת. והצבע של השיער שלי יכל להיות יותר גרוע. זהו כל השאר אני שונאת בעצמי אמ זהו בי.
כלום