9 תשובות
קחי את הזמן !!
אל תמהרי להתאהב ולחפש זוגיות בגיל כזה תתרכזי בעיקר ובתמימות ובכיף של הגיל אני אומרת לך מניסיון הייתי בדיוק כמוך "בוגרת בראש" וחטפתי מיזה אחר כך
אל תמהרי להתאהב ולחפש זוגיות בגיל כזה תתרכזי בעיקר ובתמימות ובכיף של הגיל אני אומרת לך מניסיון הייתי בדיוק כמוך "בוגרת בראש" וחטפתי מיזה אחר כך
אנונימית
בגיל בעשרה אף אחד לא יתנהג איתך כמו בספרים שאת קוראת.
שואל השאלה:
אני יודעת אבל אני לא יכולה להפסיק לחשוב על זה, רוב האנשים שאני מכירה התנשקו פעם ראשונה בגיל שלי וזה לא יוצא לי מהראש
אני יודעת אבל אני לא יכולה להפסיק לחשוב על זה, רוב האנשים שאני מכירה התנשקו פעם ראשונה בגיל שלי וזה לא יוצא לי מהראש
אל תדאגי יותר מידיי לגבי זה, זה יבוא מתישהו. ואל תהיי עם מישהו שאת לא בהכרח מחבבת, זה סתם יפגע בשניכם
זה סתם מיותר כרגע את רק בת 12 תהני ביינתים יבוא האחד שאת צריכה לאוהב
זה הגיל בעצם זה כל פאקינג גיל ההתבגרות אני בת 17 ורק עכשיו נפל לי האסימון שאני "בת 17 " ואני לא צריכה להיכנס לקשר כל הזמן
פשוט צריך לחיות את החיים ואם זה בא( עד כמה שזה קלישאה ) זה יבוא ואז מגיבים לפי הרצון שלך
תדאגי לחיות את החיים שלך על הדרך הכי טובה שיכולה להיות;)
פשוט צריך לחיות את החיים ואם זה בא( עד כמה שזה קלישאה ) זה יבוא ואז מגיבים לפי הרצון שלך
תדאגי לחיות את החיים שלך על הדרך הכי טובה שיכולה להיות;)
את כולה בת 12
אני בן 16.9 ואני לא ממהר לשום מקום (נכון, בגיל 14 יש חשק מיני מטורף, אבל זה עובר)
אני בן 16.9 ואני לא ממהר לשום מקום (נכון, בגיל 14 יש חשק מיני מטורף, אבל זה עובר)
אנונימי
תהני מהחיים עכשיו עזבי אהבה...זה לא הגיל כל כך
קחי את הזמן, בגיל 12 לא באמת יודעים מה רוצים , בגיל 12 לא יודעים בכלל מה הנטייה המינית שלך, תני לזה פשוט לקרות.
באותו הנושא: