5 תשובות
במזג אוויר כזה אפשר 15 אחוז
תאמיני לי שכל מה שתתני יתקבל בברכה
תאמיני לי שכל מה שתתני יתקבל בברכה
נהוג 10% מהתשלום אם אני לא טועה
כן ואם את מזמינה דרך וולט אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.
אנונימי
באותו הנושא: