7 תשובות
קניונים זה לא רק למתחסנים.
כן
זאת שאלה טובה, מצד אחד אין לנו איך להתחסן בנתיים ומצד שני אנחנו רוצים להיות בקניון
כשזה יהיה המצב אז התשובה בגוף השאלה.
מה בגלל שאין בשבילכם חיסונים אתם תיחשבו מחוסנים? זה אפילו לא נשמע הגיוני
ברור שמותר
קניונים זה לכולם.
שואל השאלה:
ב23 פותחים רק למתחסנים....