7 תשובות
מי קורא ספרים?
שואל השאלה:
באלי אוצר מילים גבוה .. אני לא קראתי שום ספר בחיים שלי
אנונימית
הא
מצד זה...
סליחה.
מה שמאחורי המילים
אבל מזהירה מדובר שם על דיכאון ומחשבות אובדניות
{zZ
אשמת הכוכבים
המתיקות שבשכחה
מצרפת בלוג סיפורים נחמד, עם מגוון סיפורים, קצרים ובהמשכים. את יכולה להתחיל שם ולמצוא משהו שתאהבי.
הספר נסיכה בספק!! וואו הוא ספר מהמם. הוא ספר לנוער מלא באהבה, מתח וטוויסטים בעלילה . ממליצה עליו בחום!!
אנונימית