6 תשובות
מוכר לי
ראיתי סרטון עליה בטיקטוק
אני, חברות שלי גרות של
וואי וואי איזה חור תחת בהצלחה כפרה הייתי שם פעם אחת ואני לא חוזרת לשם יותר בחיים אבל תהיה אופטימי כן:)
כן.. בניינים חדשים ולבנים, מלא הרים מסביב. קצת קריר שם..
יש שכונות של דתיים ויש של חלוניים אני לא כל כך מכירה עד כדי כך פשוט לאבא שלי יש שם דירה אבל מקום נחמד סך הכל יש גם קניון
באותו הנושא: