7 תשובות
לא זה בקטנה
לא ממש. יש איזה רגע קטן אבל זה סביל, פשוט אל תסתכלי על זה אם קשה לך.
וואי בכלל לא, ממש בקטנה.
בקטנה.. בדיוק לשנייה שהיא מכניסה וזהו .
את תעשי את זה כמו גדולה אל תדאגי :)
את תעשי את זה כמו גדולה אל תדאגי :)
כמה שניות ותשכחי שעשית בדיקה
אני גם פחדתי אפילו בכיתי לפני שעשיתי וזה בסך הכל דקירה קטנה ולא כואבת
אני אישית מעדיפה 20 חיסונים מאשר בדיקת דם אחת אבל זה ליטרלי כי אני ממש לא מפחדת מחיסונים ומבדיקת דם מאוד שניהם לא ככ כואבים
באותו הנושא: