10 תשובות
אני ששוקלת 57 ומטר 1.57
המשקל שלך תקין ביחס לגובה
1.52, 47
תקשיבי הכל טוב! את במשקל ממש ממש ממוצע את גם קצת גבוה אז המשקל ממש בסדר ואת בטח שלא שמנה ואני בטוחה שאת פשוט מהממת כמו שאת
אנונימית
זה לא הכל זה קשור למשקל את יכולה להיוצ אותו משקל וגובה כמו של מישהי אחרת והגוף שלך יראה פי שתיים יותר ממנה כל הרזות האלה שחושבות שהן שמנות הם פשוט לא מחוטבות המסת שריר שלהן ירודה ואז הם חושבות שהן שמנות במקום לנסות לעלות מסת שריר ולהתחטב
תנסי לאכול יותר חלבונים כדי לשמור על מסת שריר שלך שמסת שריר שלך יורדת אז הגוף שלך נראה פחות טוב ויותר שומני כזה וזה נוטה לך לחשוב שאת שמנה וצריכה להרזות
171 54 נראה לי
אני נגיד משקל 57 ופשוט המסת שריר שלי גבוהה אז בכללי אני נראת רזה אבל המשקל שלי יחסית גבוה כי שריר יותר שוקל משומן ונראה יותר קטן
שואל השאלה:
אני באמת רוצה לרדת במשקל איזה 5 קילו
פעם הייתי 51 זה היה הרבה יותר טוב
הגוף שלי לא ממש השתנה אבל המשקל כן וממש מהר גם זה מתסכל ככ
איך אני מורידה 5 קילו מהר??
אנונימית
אוףף אני ממש מבינה אותך!
אני אחת הנמוכות! וכל החברים שלי מכירים אותי רק ככה!
מאז הקורונה אני השמנתי המון!
אז החלטתי לקחת את עצמי ולהשקיעה יותר בעצמי!
במובנים של אוכל וקצת אימונים
אבל זה בסדר לא להגזים הירידה במשקל ואני לא אוהבת את המילה דייאטה כי זה לא!
יש כאלה שמקבלות את עמצך שמנות ומרעיבות את עצמך עד למצב הנורקסייה!
יש לי חברה שדודה שלה מתה מיזה רק כי אמרו לה שהיא שמנה כשה היא שקלה 40! אז הכי חשוב שאת מקבלת את עצמך ורק ככה אנשים אחרים יקבלו אותך!
מקווה שעזרתי!!
גם אני בדיוק אותו דבר , גם במשקל וגם בגובה אבל אני יודעת שחלק מהמשקל שלי זה השרירים שלי ( אני ספורטאית ) וגם בלי ....המשקל מצוין וגם את גבוהה בטוחה שגם יפה ,❤