3 תשובות
אחלה ציונים מה אתה לחוץ
כל עוד אתה עם ציונים גבוהים במתמטיקה 4 יחידות פלוס הכל טוב
שואל השאלה:
אני אגיד לך משהו לגבי היחידות שלי במתמטיקה ומקווה שתבין.

אני כרגע בכיתה י' , עד לתחילת השנה הזאת לא נגעתי במתמטיקה בכלל, אני אומר בכלל אני מתכוון שלא ידעתי אפילו פירוק לגורמים או את הדברים הכי בסיסיים, אז כמובן, שיבצו אותי 3 יחידות, אפילו לא עשיתי את המבחן יחידות, לפני בערך שלושה חודשים החלטתי שחאלס ושאני מתחיל להשקיע במתמטיקה, חרשתי ולמדתי המון, כרגע אני עדיין ב-3 כי לא היה מבחן לעלות יחידות, אבל אני בחומר של 4 יחל ואפילו כמעט 5, ויש לי מבחן עלייה בקרוב, בלי קשר אני מתחיל עוד מעט את התוכנית של אקדמיה בתיכון של הפתוחה ששם אני עושה גם 5 יחל מתמטיקה.
אנונימי