8 תשובות
זה היה מעניין לשמוע את מיי הירו אקדמיה בעברית
אבל זה מתאים לגילי 13+ כזה אז אין מה לדבב את זה בארץ כי בדרך כלל מדבבים סדרות לקטנים
אנונימי
הייתי רוצה שיתרגמו את כל המונוגאטרי סירס לעברית למרות שאני יודעת שממש קשה לתרגם את זה
אנונימית
בדיוקק! לדעתי ביפנית הכי יפה אבל יש מדובבים בעברית ממש טובים שהיה מעניין אותי לדעת איך זה יהיה על דמויות ספציפיות
תכלס נכון^, אני אפילו לא מסוגל לשמוע אנימה מדובב לאנגלית אז בעברית?
אנונימי
אפטר סטורי
אנונימי
לא תודה שישאירו ביפנית חחחחחחחחח
למרות שהיה מעניין אותי לדעת איך יישמע מיי הירו או הייקיו
יש הבדל בין לדובב ללתרגם אם לתרגם אז התחילו אבל מקווה שמהר את אין סוףsk8 ככה קוראים לזה נראלי ולדובב שום דבר זה ישמע זוועה..
למה התכוונת? כי הבינו את זה כדיבוב
אבל כתבת תרגום..
אני הייתי רוצה שיתרגמו את עונה 2 של מאהבים שטניים

לגבי דיבוב- לא מעוניינת לשמוע בעברית .
פשוט לא.