אני אחרי החלקה כבר מהחופש הגדול ובא לי להחזיר את התלתלים וזה בטח יהיה גלי כזה אבל מצד שני בא לי לצבוע חלק מהשיער בפנים אז השאלה היא אם זה יהיה נחמד בעיניים שיהיה שיער גלי שהוא צבוע? או שזה נראה רע בא לי לעשות החלקה אבל מצד שני אין לי כזה הרבה כסף כי ההורים שלי מציעים חצי חצי והחלקה זה לא העדפה ראשונה