8 תשובות
אני לא 18 פלוס אבל אני יודע שלא מדברים עם אנשים כאלה
תשמעי , בעיניי זה לא לעניין
במיוחד שהוא נשוי , לא הייתי רוצה שהבן זוג שלי ידבר עם מישהי בדרך כזאת .
אני חושבת שדוגרי , את צריכה להגיד לו ולהודות לו על התקופה ולהתחיל להוריד פרופיל , מניחה שהוא יבין את הרמז.
אם חשוב לך להגיד לו בכנות מה שאת מרגישה וזה שזה לא מתאים לך לדבר עם גבר נשוי זה גם בסדר
את לא חייבת לו כלום, אם הוא עזר לך סתם כי הוא יכל אז אחלה, זה לא אומר שאת חייבת לו משהו, אבל אם הוא עזר לך בשביל להשכיב אותך, אני לא חושב שהוא בן אדם נחמד.

וכאילו אני לא יכול לדעת אם הוא רוצה להיות רק ידיד שלך, אבל אם הוא הולך מאחורי הגב של אשתו אז אני לא הייתי בטוח בזה.. זה מריח מסריח בשבילי.
אנונימי
זה בסדר שדיברת איתו לפני שידעת שהוא נשוי, אבל בשנייה שאת מגלה שהוא נשוי ואת ממשיכה לדבר איתו (בקטע רומנטי), את אשמה בדיוק כמוהו. תפסיקי את זה, תהיי אדם הגון.
FML
שואל השאלה:
הייתי במצב נפשי זוועתי
כמעו סיימתי עם חיי. הוא עזר ועשה הכל כדי שארגיש טוב
(הוא עובד מדינה) המבים יבין
ועל התקופה הזו אני חייבת לו.
אנונימית
זה מדהים שהוא עזר לך ואני שמחה .
אבל את לא חייבת לו , אני מאמינה שהוא עשה את זה כי הוא בסופו של דבר אדם טוב , אבל את לא חייבת לכפות על עצמך לדבר איתו כי הוא עזר לך , הסיטואציה אכן לא מתאימה , הגבר נשוי בכל זאת ...
אהממ, אני יכול להבין מאיפה את באה, אבל את לא יכולה לעשות שום דבר הגון כרגע, אם את רוצה להחזיר לו, תראי לו שאת מצליחה ופורחת, אם הוא בנאדם הגון שרצה לעזור לך, הוא ירצה לראות אותך פורחת ומצליחה.
בנוסף לכך, הוא היה מציע לך להפגש איתו ועם אשתו לדעתי ולא רק שניכם ביחד.
אנונימי
אה וסתם כדרך אגב, זה שמישהו עובד מדינה לא הופך אותו לבן אדם טוב, יש כנראה כמה מושחתים שמקבלים תפקידים כאלו.
בקישור למשל כתבה על עובד מדינה צרפתי שסימם 200 נשים שניסו להשיג עבודה בממשל כמראיין עבודה כי הוא רצה לראות אותן מטילות מימיהן. אני זוכר את זה ממש טוב כי זה די זעזע אותי.
אנונימי