14 תשובות
חיים פעם אחת, זה יארך לך מקסימום.
אחותי לכי על זה. אני מעריצה אותך על האומץ. חיים רק פעם אחת וזה גם ככה יצמח בחזרה!!
אנונימית
תזכרי ששיער תמיד צומח, אם לא תאהבי, זה רק עניין של זמן שהכל ייצמח חזרה לקדמותו.
לכי על זה,אני בטוחה שזה יראה מדהים
חיים רק פעם אחת ושיער זה גם דבר שאורך(או צומח חחח מבלבל)אבל הבנת את העיקרון
חיים רק פעם אחת ושיער זה גם דבר שאורך(או צומח חחח מבלבל)אבל הבנת את העיקרון
שואל השאלה:
תודה לכםם
הבעיה היא שעם תלתלים יקח לשיער שנה-שנה וחצי לחזור לאורך הנוכחי. זה המון זמןן
תודה לכםם
הבעיה היא שעם תלתלים יקח לשיער שנה-שנה וחצי לחזור לאורך הנוכחי. זה המון זמןן
אנונימית
זה לא משנה אבלל אם את אוהבת תעשי יאללהה
אני גם ממש רציתי עד שיום אחד לקחתי מכונה ועשיתי לעצמי פס קרחת באמצע הראש. היה לי שיער מתולתל עד אמצע הגב.
אנונימית
שואל השאלה:
ואהבת את זה? התחרטת?
ואהבת את זה? התחרטת?
אנונימית
זה היה אדיר.. הסתובבתי עם קרחת כמה חודשים לפני שהתחלתי להאריך מחדש.
אנונימית
שואל השאלה:
ותהליך ההארכה לא היה איום ונורא? מלא בשלבים מזעזעים?
ותהליך ההארכה לא היה איום ונורא? מלא בשלבים מזעזעים?
אנונימית
יש רגעים קשים אז פשוט הולכים עם כובע צמר...
אנונימית
אגב הסביבה מתרגלת הרבה יותר מהר ממה שאת חושבת. בהתחלה שואלים שאלות אבל אחכ רגילים לראות אותך עם קצוץ או קרחת
אנונימית
למה שתעשי לעצמך דבר כזה? יש לך שיער יפה ואת אוהבת אותו. את לא צריכה לנסות להרגיש יפה בלעדיו, ואם ממש בא לך את יכולה לשים כובע באופן זמני.
אנונימית
מכירה כמה מתולתלות שכיסחו ולכולן יצא מהמם. רק אחת מהן פחות אהבה את התוצאה. אבל היא לא התחרטה על זה כי השיער שלה כבר היה במצב זוועה.
הכי הרבה יכירו אותך במראה חדש וגם זה זמני.
מוזמנת לפרטי אם רוצה.
מקווה שעזרתי וכל הכבוד על האומץ
הכי הרבה יכירו אותך במראה חדש וגם זה זמני.
מוזמנת לפרטי אם רוצה.
מקווה שעזרתי וכל הכבוד על האומץ
באותו הנושא: