6 תשובות
אין לי מושג
לדוד המלך היה את הסמל הזה והוא נחשב כאות הגנה, כנראה חשבו אז שמין הסתם שעל הדגל שלנו צריך להיות סמל היסטורי.
לפי המסורת הצורה הזאת הופיע על המגנים של דוד המלך
כי זה הסמל שהיה על המגן של דוד המלך.
זה מה שהיה על המגן של דוד המלך. ואם זה היה תלוי בי, אני אישית הייתי מוריד את המגן דוד מהדגל.
קראתי שרוטשילד דחף את זה. "שילד" בגרמנית זה "מגן". ובכלל הציונים ומקימי המדינה היו מקשורים לבונים החופשיים, וחלק מהם בעצמם היו בונים חופשיים.
אנונימי
באותו הנושא: