4 תשובות
מבינה אותך לגמרי
גם לי היו תקופות שהרגשתי ככה
נגיד, אני כותבת סיפורים כבר הרבה שנים. ומרגע שהתחלתי לפרסם אותם ולקבל ביקורות, הרגשתי שאני מאבדת את עצמי ואת הייחודיות שלי כי רק ניסיתי ליצור סיפורים שימצאו חן בעיני אחרים. ואז עברתי תהליך כמו שלך... חזרה הביתה.
ההבנה של הדבר הבעייתי היא השלב הראשון, ואותו עברת בהצלחה. עכשיו את צריכה למצוא דרך פעולה, ובזה אני כנראה לא אוכל לעזור, חוץ מלכתוב לך את הטיפ היחיד והנחמד שלי, לא לפרסם יצירות. לא עד שאת מרגישה הכי נאמנה לעצמך. לא לספר לאחרים על התחביבים שלך, לשמור אותם בפרטיות החדר/הסטודיו, להתנתק מאחרים.
אני שמחה לשמוע שהצלחת להתחבר לאמנות, תמשיכי ככה. ותנסי להיות עם ראש פתוח כדי לשמוע על תחביבים חדשים שנשמעים לך מגניבים. *לך*.
זהו, זה בעיקר עניין של ניסיון, ככל שתיכנסי ליותר מערכות יחסים ותשתפשפי יותר ככה יהיה לך יותר קל לעשות את ההבדלה הזאת. בהצלחה❤
גם לי היו תקופות שהרגשתי ככה
נגיד, אני כותבת סיפורים כבר הרבה שנים. ומרגע שהתחלתי לפרסם אותם ולקבל ביקורות, הרגשתי שאני מאבדת את עצמי ואת הייחודיות שלי כי רק ניסיתי ליצור סיפורים שימצאו חן בעיני אחרים. ואז עברתי תהליך כמו שלך... חזרה הביתה.
ההבנה של הדבר הבעייתי היא השלב הראשון, ואותו עברת בהצלחה. עכשיו את צריכה למצוא דרך פעולה, ובזה אני כנראה לא אוכל לעזור, חוץ מלכתוב לך את הטיפ היחיד והנחמד שלי, לא לפרסם יצירות. לא עד שאת מרגישה הכי נאמנה לעצמך. לא לספר לאחרים על התחביבים שלך, לשמור אותם בפרטיות החדר/הסטודיו, להתנתק מאחרים.
אני שמחה לשמוע שהצלחת להתחבר לאמנות, תמשיכי ככה. ותנסי להיות עם ראש פתוח כדי לשמוע על תחביבים חדשים שנשמעים לך מגניבים. *לך*.
זהו, זה בעיקר עניין של ניסיון, ככל שתיכנסי ליותר מערכות יחסים ותשתפשפי יותר ככה יהיה לך יותר קל לעשות את ההבדלה הזאת. בהצלחה❤
שואל השאלה:
נהדרת, המון תודה :) ממש מעריכה את זה
נהדרת, המון תודה :) ממש מעריכה את זה
קראתי את כל מה שרשמת, באמת הכרתי הרבה אנשים ששינו את עצמם בשביל אחרים, אבל את בינתיים עושה צעדים ומתקדמת, והתחלת כבר לשאול את עצמך ולבחון האם את עושה את הדברים הללו בשביל עצמך. כל הכבוד לך על זה!
זה שבעברך נהגת להשתנות בשביל אחרים זה לא אומר שאת צריכה עכשיו לנעול את עצמך ולא לגלות תחביבים חדשים, אלא להפך! את יכולה כאן ועכשיו ללכת לאינטרנט ולקרוא על כל מיני דברים שאין לך מושג עליהם, ולהתחיל משהו שמעניין אותך. אם זה לא יהיה לך כיף אז תפסיקי, אם כן אז את מוזמנת להמשיך.
ככה לאט לאט את תתחילי לעשות ולנסות דברים חדשים ולהתפתח, ותעשי את זה בשביל עצמך!
תמיד תוכלי לדבר איתי ולשאול שאלות, אעשה את המיטב כדי לעזור לך!
זה שבעברך נהגת להשתנות בשביל אחרים זה לא אומר שאת צריכה עכשיו לנעול את עצמך ולא לגלות תחביבים חדשים, אלא להפך! את יכולה כאן ועכשיו ללכת לאינטרנט ולקרוא על כל מיני דברים שאין לך מושג עליהם, ולהתחיל משהו שמעניין אותך. אם זה לא יהיה לך כיף אז תפסיקי, אם כן אז את מוזמנת להמשיך.
ככה לאט לאט את תתחילי לעשות ולנסות דברים חדשים ולהתפתח, ותעשי את זה בשביל עצמך!
תמיד תוכלי לדבר איתי ולשאול שאלות, אעשה את המיטב כדי לעזור לך!
יש פה מישהו שבאמת קרא הכלל?? ואוו. אני לא קראתי הכל אבל אני אומרת לך-תעשי מה שאת מרגישה.
באותו הנושא: