5 תשובות
לא לספר ולעשות לבד ואז אין דרך חזרה
אני עשיתי את זה והם למדו לקבל את זה אין ברירה
שואל השאלה:
זה מה שאני מקווה שיקרה
לכי על זה הם מקסימום יכעסו יום יום ואז יעבור להם
שואל השאלה:
נקווה עד היום אני עושה את זה בסתר אבל נקווה שהם ילמדו לקבל את זה
לדבר , להסביר שאת ממש רוצה , לנמק ולפרט, אם הם יראו שזה חשוב לך אני בטוח שהם יתגמשו.
בהצלחה !