5 תשובות
לא לספר ולעשות לבד ואז אין דרך חזרה
אני עשיתי את זה והם למדו לקבל את זה אין ברירה
אני עשיתי את זה והם למדו לקבל את זה אין ברירה
שואל השאלה:
זה מה שאני מקווה שיקרה
זה מה שאני מקווה שיקרה
לכי על זה הם מקסימום יכעסו יום יום ואז יעבור להם
שואל השאלה:
נקווה עד היום אני עושה את זה בסתר אבל נקווה שהם ילמדו לקבל את זה
נקווה עד היום אני עושה את זה בסתר אבל נקווה שהם ילמדו לקבל את זה
לדבר , להסביר שאת ממש רוצה , לנמק ולפרט, אם הם יראו שזה חשוב לך אני בטוח שהם יתגמשו.
בהצלחה !
בהצלחה !
באותו הנושא: