3 תשובות
לדעתי עדיף תיאוריה ואז להתחיל שלא יהיה מצב שידחה לך המבחן או שלא תעברי חלילה ותתקדמי בשיעורים ולא תוכלי לגשת לטסט . במיוחד עכשיו במצב הסגרים האלו שהמבחני תיאוריה סגורים כבר תקופה .
עדיף לסיים עם זה ואז להתחיל שיעורי נהיגה
גם לדעתי עדיף קודם תאוריה... ככה אני עשיתי. בהצלחה
לדעתי קודם כל תאוריה ואז.