3 תשובות
לדעתי עדיף תיאוריה ואז להתחיל שלא יהיה מצב שידחה לך המבחן או שלא תעברי חלילה ותתקדמי בשיעורים ולא תוכלי לגשת לטסט . במיוחד עכשיו במצב הסגרים האלו שהמבחני תיאוריה סגורים כבר תקופה .
עדיף לסיים עם זה ואז להתחיל שיעורי נהיגה
עדיף לסיים עם זה ואז להתחיל שיעורי נהיגה
גם לדעתי עדיף קודם תאוריה... ככה אני עשיתי. בהצלחה
לדעתי קודם כל תאוריה ואז.
באותו הנושא: