6 תשובות
ליטרלי כלום פשוט אוספים אותם וכשאת מגיעה ל 500 יש לך תג של עונה בכירה
לא עושים איתם כלום . זה פשוט אומר שהתשובה שלך סיפקה את מי ששאל ושאת אוספת 500 פרחים יש לך תג עונה בכירה ושמגיעים ל 5 אפשר לדבר עם אנשים בצאטים
הם לא "עושים" איתם כלום.
אבל הם קריטריון לשני דברים -
- ברגע שמשתמש משיג 5 פרחים, הוא יכול אוטומטית להתחיל להיכנס לצ'אטים ולדבר עם אנשים.
- תגית "עונה בכיר/ה" (שבסופו של דבר לא עושה כלום, אבל דורשת 500 פרחים באופן אוטומטי).
- נאמנות.
אדם שרוצה להיות נאמן/ת סטיפס (אלו שאוכפים את חוקי האתר, עם התגית המתאימה), צריך בין היתר 3,000 פרחים...
ולכן, אני לדוגמה,
בתור משתמש ששואף להגיע לשם - צריך להשיג 3,000 פרחים.
אבל הם קריטריון לשני דברים -
- ברגע שמשתמש משיג 5 פרחים, הוא יכול אוטומטית להתחיל להיכנס לצ'אטים ולדבר עם אנשים.
- תגית "עונה בכיר/ה" (שבסופו של דבר לא עושה כלום, אבל דורשת 500 פרחים באופן אוטומטי).
- נאמנות.
אדם שרוצה להיות נאמן/ת סטיפס (אלו שאוכפים את חוקי האתר, עם התגית המתאימה), צריך בין היתר 3,000 פרחים...
ולכן, אני לדוגמה,
בתור משתמש ששואף להגיע לשם - צריך להשיג 3,000 פרחים.
שואל השאלה:
אוקי תודה
אוקי תודה
בשמחה! :)
אם יש לך מספר פרחים מסוים את יכולה להפוך לנאמנה (זה 3000 פרחים אני חושבת)