13 תשובות
שואל השאלה:
מה לא שווה?
אנונימית
בגולן אמור לרדת אז אני הולכת
גם את היית בצפת כשירד שלג לפני חמש שנים??^
אנונימית
שואל השאלה:
אמאא איזה כיף היה לפני חמש שנים... בא לי...
אנונימית
לא נראה לי
אנונימית
שואל השאלה:
כןן... אני ,את מצפת?
אנונימית
גרתי בצפת...כאילו אני בצפת מלאא..כל החברים שלי שם.
באלך לבוא שניה לפרטי??
שואלת השאלה את מהרב תחומי?
אנונימית
אני גם מצפתת
אולי בקטנה ממש..
הלוואי שירד שלג כמו לפני חמש שנים ככה היה כל כך כיף
יש פה אנשים מצפת??
אנונימית
^ את מהרב תחומי?
אנונימית
לא