6 תשובות
אוי, אני מבין אותך. תפרקי אצל אנשים שאת בטוחה בהם, הם יעזרו לך. אני כאן איתך.
אווי את רושמת מהממם ממש האבתי
וואו זה ממש ממש טוב
אמהלה מאיפה הכישרון את כותבת מושלם!
את מדהימה.
נעצתי:)