תשובה אחת
לדעתי הוא מסוג האנשים שאוהבים תשומת לב, אבל לא רוצה להיות איתך בזוגיות.
כיף לו שאת שם, אבל זהו. לא מעבר
לדעתי אם זה לא עושה לך טוב תתרחקי, שלא תיכווי
גם אם הוא לא מתכוון לפגוע
את עלולה להיפגע ממנו
אז תשימי לב לעצמך
כיף לו שאת שם, אבל זהו. לא מעבר
לדעתי אם זה לא עושה לך טוב תתרחקי, שלא תיכווי
גם אם הוא לא מתכוון לפגוע
את עלולה להיפגע ממנו
אז תשימי לב לעצמך
באותו הנושא: