3 תשובות
הייתי בידיוק כמוך, בסוף כן הלכתי לכיתת מופת ולהגיד לך את האמת אני לא כל כך מרוצה מזה. לא בגלל החומר שלומדים , בגלל החברות שלי והכיתה שלי. יש לי חברה אחת בכיתה ואני אומרת על זה תודה אבל בכלליות אני לא אוהבת את הכיתה שלי בכלל.
אני ממליצה לך ללכת לכיתה שאת יודעת שתסתדרי שם עם התלמידים ולא תסבלי שם, בהצלחה
אצלי אין כיתת מופת זה כמו מגמה וחברה שלי שם כעיקרון זה לא כול כך משנה בחטיבה זה יותר משנה בתיכון אם את רוצה להשקיע ואת חושבת שאת תאהבי להיות בכיתת מופת אז תיהיי בכיתה גם אם זה אומר להתרחק טיפה מחברות או דברים כאלה
בהצלחה :)
אני אישית לא ממליצה... יש לי בשכבה כיתת מופת ויש לי משם ידיד והוא פשוט חולם לעבור כיתה כי זה כיתה של חנונים בטירוף. והם רק לומדים. ובאמת אני אישית חושבת שזה כיתה של חנונים רצח. אם לא אכפת מה יחשבו עלייך אז בהצלחה לך בכיתות מופת
אנונימית