2 תשובות
זה בסדר לבכות אם הוא לא אוהב אותך אז כנראה שככה זה צריך להיות והוא פשוט לא ראוי לך ולהיות בחיים שלך יש עוד המון בנים שאני בטוחה שאוהבים אותך :)
להמשיך לבכות
אנונימי
באותו הנושא: