9 תשובות
כדי להגיע לפוריו של עוד גייז שיתחילו איתם כמובן
אני אומרת את זה כי אני עושה את זה
אני אומרת את זה כי אני עושה את זה
מתגאים?
אני אישית שמה דגל גאווה בשביל שחברות מהמציאות שלי יראו, אין לי אומץ לומר להן את זה פנים מול פנים, הן מכירות את המשתמש שלי פה ואני פשוט מחכה שהן יראו בעצמם ומקווה שהן לא יתייחסו לזה כל כך הרבה.
יש הרבה סיבות האמת לשים דגל גאווה, זה יכול להיות בגלל הסיבה שאני עושה את זה, או להראות לאנשים שאתה נמשך לבנים/בנות וככה הן יתחילו איתך. הרי יש יותר הטרוסקסואלים מהקהילה הגאה ככה שאצלנו בחברה ישר מסיקים שהבן אדם הוא הטרו ולא חושבים על להתחיל איתו או שהוא יהיה בקטע שלך בגלל זה. יש גם כאלו שפשוט עושים את זה כי הם גאים בעצמם ועברו דרך ארוכה בלגלות מי הם ולצאת מהארון.
חפרתי מעט לול
יש הרבה סיבות האמת לשים דגל גאווה, זה יכול להיות בגלל הסיבה שאני עושה את זה, או להראות לאנשים שאתה נמשך לבנים/בנות וככה הן יתחילו איתך. הרי יש יותר הטרוסקסואלים מהקהילה הגאה ככה שאצלנו בחברה ישר מסיקים שהבן אדם הוא הטרו ולא חושבים על להתחיל איתו או שהוא יהיה בקטע שלך בגלל זה. יש גם כאלו שפשוט עושים את זה כי הם גאים בעצמם ועברו דרך ארוכה בלגלות מי הם ולצאת מהארון.
חפרתי מעט לול
איפה את רואה דגל אצלי? אני אף פעם לא עושה את זה, ולגבי תיוגים אני מתייג רק מה שקשור לנושא
שואל השאלה:
לא פה בסטיפס... ודיברתי על הרוב
לא פה בסטיפס... ודיברתי על הרוב
אנונימית
אני אישית מתגאה בלהיות פאן כי אני לא אמורה להתבייש בזה
זה אפילו לא הרוב
שואל השאלה:
שוב.. עזבו את זה זה כמו שאני אכתוב סטרייטית באמצע שום מקום אתם מבינים
שוב.. עזבו את זה זה כמו שאני אכתוב סטרייטית באמצע שום מקום אתם מבינים
אנונימית
אבל יש הבדל
סטרייטים לא עושים את זה כי הם לא חוו חיים של מאבק
סטרייטים לא עושים את זה כי הם לא חוו חיים של מאבק