8 תשובות
אני מבטיח לך שגם אם את לא רואה את זה את יפה בדרך שלך
דבר ראשון, את מהממת ומדהימה! גם עם לא ראיתי אותך! כל אחד מהמם, את צריכה להתחיל לאהוב את עצמך גם עם זה קשה. זה לוקח זמן. גם אני עברתי את זה ואני עדיין עןברת את זה, בסופו של דבר את תרגישי בטוחה במי שאת ותביני שאת מהממת!!
היי! היא סתם חראית!
לאהוב את עצמך זה לא תהליך מהיר . לאט לאט את מוצאת עוד ועוד דברים טובים בעצמך, ואני בטוח שאת מהממת!
תתחילי בלקנות בגדים יפים , להתנסות בכל מיני תסרוקות, ולמצוא קבוצת חברות שאוהבות באמת ולאט לאט הן יפרגנו ויעלה לך הביטחון
פה בשבילך לכל דבר
גורג האריסון
לאהוב את עצמך זה לא תהליך מהיר . לאט לאט את מוצאת עוד ועוד דברים טובים בעצמך, ואני בטוח שאת מהממת!
תתחילי בלקנות בגדים יפים , להתנסות בכל מיני תסרוקות, ולמצוא קבוצת חברות שאוהבות באמת ולאט לאט הן יפרגנו ויעלה לך הביטחון
פה בשבילך לכל דבר
גורג האריסון
שואל השאלה:
גורג האריסון
היא אמרה לי שאני יפה ושלחה לי תמונה שלי ונראתי בתמונה כלכך מכוערת
גורג האריסון
היא אמרה לי שאני יפה ושלחה לי תמונה שלי ונראתי בתמונה כלכך מכוערת
אנונימית
שואל השאלה:
אני מודה לכם ואני כלכך אוהבת אותכם כרגע
אני מודה לכם ואני כלכך אוהבת אותכם כרגע
אנונימית
אה אוי טעות שלי. קראתי הפוך .
קודם כל היא ממש חמודה, ואת חושבת שאת לא יפה, אבל תראי את הפידבקים מהסביבה ! מחמיאים לך!
בכל אופן, החלק השני של מה שכתבתי לא רלוונטי לטעות שלי
קודם כל היא ממש חמודה, ואת חושבת שאת לא יפה, אבל תראי את הפידבקים מהסביבה ! מחמיאים לך!
בכל אופן, החלק השני של מה שכתבתי לא רלוונטי לטעות שלי
תשני את המראה שלך עד שתואהבי אותו
גם אני עברתי את זה, אני מסין מה את מרגישה. סיוט אמיתי , אני חושב שדווקא כי עברתי את זה יעזור לך לדבר איתי
באותו הנושא: