8 תשובות
אוכל זה טעים, אוכל זה מדהים.
תהני מהחיים חיים רק פעם אחת
יואו יש אשכרה אנשים שאין להם כוח לקום לאכול. זה מטורף.
אני אהרוג בשביל אוכל
אני אהרוג בשביל אוכל
שואל השאלה:
מה אני אעשה אני שבורה מעייפות
מה אני אעשה אני שבורה מעייפות
אנונימית
אממ אני לא בטוחה אבל נראה לי שצריך לשים כאן טריגר וורנינג של הפרעות אכילה.
(אני לא בטוחה אז אל תצאו עליי)
(אני לא בטוחה אז אל תצאו עליי)
קראנצ
קראנץ
קראנץ
יאא תחשבי על האוכל הטעים מחכה לך שם במקרר קורא לך שתבואיי!! לכי אליו שלא יהיה עצוב:(
איך אפשר לא לרצות לאכולל
באותו הנושא: