5 תשובות
זה נחמד לא מעבר
ראיתי רק עונה אחת
אני ראיתי רק עונה אחת
סדרה מושלמת שמלמדת אותך על החיים
KMP
ראיתי חצי סדרה הסוף כאב הדמות הכי טובה לא מופיעה ברוב העונות הזאת שמחליפה אנה סתומה וזה עוד לא מגרד את הבעיות שלי
הסדרה הזאת אף פעם לא שיעממה אותי והיא עכשיו הסדרה הכי אהובה עליי .
תנסי להתחיל מהתחלה ובאמת להבין גם אני הייתי ככה