5 תשובות
זה נחמד לא מעבר
ראיתי רק עונה אחת
ראיתי רק עונה אחת
אני ראיתי רק עונה אחת
סדרה מושלמת שמלמדת אותך על החיים
ראיתי חצי סדרה הסוף כאב הדמות הכי טובה לא מופיעה ברוב העונות הזאת שמחליפה אנה סתומה וזה עוד לא מגרד את הבעיות שלי
הסדרה הזאת אף פעם לא שיעממה אותי והיא עכשיו הסדרה הכי אהובה עליי .
תנסי להתחיל מהתחלה ובאמת להבין גם אני הייתי ככה
תנסי להתחיל מהתחלה ובאמת להבין גם אני הייתי ככה