5 תשובות
כמו שהיית מתחיל אם היית חושב שאתה נראה טוב
בתור התחלה, תאהב את עצמך.
תעבוד על הבטחון העצמי שלך, בשביל עצמך
וגם בשביל שתוכל להכנס למערכת יחסים כזו.
תעבוד על הבטחון העצמי שלך, בשביל עצמך
וגם בשביל שתוכל להכנס למערכת יחסים כזו.
לא להתחיל
או לעבור לבנים
או לעבור לבנים
אנונימית
באופן אישי אני חושבת שאתה צריך לבנות את הבטחון העצמי שלך ורק אז להכנס לזוגיות אתה עלול להכנס לבור עמוק באופן אישי וגם לפרק זוגיות כי הריכוז הוא עלייך ולא עליכם כזוג...
מאיפה לך שאתה לא נראה טוב? יופי הוא עניין של טעם.