13 תשובות
שואל השאלה:
?
כן אם את רעבה
אז כן
מאוד מומלץ לאכול מתי שרעבים
שווארמה מה פיצה
שואל השאלה:
כן אבל אז אני אשאר בלי שקל וגם אני אשמין אז אני לא יודעת מה יותר כדאי להשאר עם הכסף ולא שמנה או להזמין פיצה ולחיות את הרגע ואחכ לבכות על זה שאין לי כסף ואני שמנה
פיצה עולה 20 שקל גג לא מאה
שואל השאלה:
כן אבל אני רוצה פיצה האט
נו בואי תגזימי זה לא עולה מאה
20-30 לא מאה
שואל השאלה:
עולה שבעים
וועליה
אז אם הכסף הזה חשוב לך תזמיני אוכל בפחות כסף
אולי איזה חטיף להרגיע את התאבון (אם את עכשיו בבית)
אך שמרגיש לך ואם את מזמינה דרך וולט ( יש שם הרבה פיצריות) אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול ולפחות לא יגמר לך כל הכסף.
אנונימי