3 תשובות
אשמת הכוכבים- סיפור ממש יפה אבל לא לאנשים רגישים בטירוף

אח חורג יקר- סיפור אהבה נדוש אבל ממש יפה לא מומלץ לאנשים מתחת לגיל 14
שואל השאלה:
קראתי אשמת הכוכבים
ואני בת 19
הספר נסיכה בספק!! וואו הוא ספר מהמם. הוא ספר לנוער מלא באהבה, מתח וטוויסטים בעלילה . ממליצה עליו בחום!!
אנונימית