5 תשובות
שואל השאלה:
כולם מתקדמים כל כך מהר ואני תמיד נתקעת מאחורה ואין לי למי לפנות ואז אחר כך שאני מספרת להורים שלי אז אמא שלי אף פעם לא מבינה למה אני בוכה וכועסת עליי
כולם מתקדמים כל כך מהר ואני תמיד נתקעת מאחורה ואין לי למי לפנות ואז אחר כך שאני מספרת להורים שלי אז אמא שלי אף פעם לא מבינה למה אני בוכה וכועסת עליי
אנונימית
כולנו.. מזעזע
גם אני :(
ממה זה נובע? ממה בדיוק את מרגישה חרדה בשיעורים? מה מלחיץ אותך?
נסי לנתק את כל המשמעות התרבותית שייחסת למתמטיקה, תסתכלי על זה רק בתור שפה/פתרון חידות. אל תשווי את הקצב שלך לקצב של אחרים, קחי את זה בקלות, תפתרי את התרגילים כמו שאת פותרת חידות אחרות.
מתמטיקה זו רק שפה וזה לא הדבר הכי חשוב בעולם.
כשאת מגיעה הביתה ומרגישה שלא היית לגמרי נוכחת בכיתה ולא הבנת עד הסוף את החומר- יש מיליון סרטונים באינטרנט שמסבירים מה שהסבירו לך בכיתה אז תשתמשי בכלי הזה ותלמדי מהם. אני למדתי אופטיקה (נושא בפיזיקה שהבסיס שלו גם מתמטי) נטו מסרטונים ביוטיוב והוצאתי 100 בבגרות, זה ממש שימושי.
חשוב שתביני שכל החשיבות הזו שיש למתמטיקה בעינייך היא נטו תרבותית. אובייקטיבית - מתמטיקה זה רק עוד מקצוע שאת לומדת.
מתמטיקה זו רק שפה וזה לא הדבר הכי חשוב בעולם.
כשאת מגיעה הביתה ומרגישה שלא היית לגמרי נוכחת בכיתה ולא הבנת עד הסוף את החומר- יש מיליון סרטונים באינטרנט שמסבירים מה שהסבירו לך בכיתה אז תשתמשי בכלי הזה ותלמדי מהם. אני למדתי אופטיקה (נושא בפיזיקה שהבסיס שלו גם מתמטי) נטו מסרטונים ביוטיוב והוצאתי 100 בבגרות, זה ממש שימושי.
חשוב שתביני שכל החשיבות הזו שיש למתמטיקה בעינייך היא נטו תרבותית. אובייקטיבית - מתמטיקה זה רק עוד מקצוע שאת לומדת.
באותו הנושא: