3 תשובות
בין אם תספיקי או לא, תוכלי להתקשר ולבקש שיעדכנו את הפרטים שלך.

כמו כן, אפשר לשלוח להם מסמכים במייל לדעתי, שווה לבדוק.
שואל השאלה:
כן אבל עוד לא מילאתי את השאלון אימות נתונים שבלעדיו אי אפשר להיכנס לצו ראשון, כדי למלא אני צריכה את הטופס הרפואי מהרופא
אנונימית
אצלי לא נסגר
סיימתי את הצו וזה עדיין פתוח אצלי
הרפואי מספיק שתביאי את המסמך את לא צריכה למלא באתר, את יכולה למלא אחרי הצו כאילו להוסיף טפסים וכאלה, למרות שאת צריכה לתת להם אותם ביד ביום של הצו
באותו הנושא: