יש לי ידיד כבר שנתיים ואני אוהבת אותו ממש..ולא ממזמן התחלתי לפתח אליו רגשות ממש שזה כבר נהיה קראש רציני ונראה לי שהוא טיפה שם לב לזה אני ממש רוצה להגיד לו את זה כבר זה יושב לי ממש..והוא לא בעניין של להיות זוג ולנסות (הוא לא יודע) איך אני אומרת לו? בבקשה תעזרו