5 תשובות
גוזי הוא הכי אמיתי שם.
או אורן שהוא גם מלא שמחת חיים!
או אורן שהוא גם מלא שמחת חיים!
זהבה!! אישה טובה עם לב זהב פשוט נסיכה
או יהודה מלך אמיצי עומד על שלו ומגיע לו
או יהודה מלך אמיצי עומד על שלו ומגיע לו
וואו או גוזי או יהודה אמאלה
עכשיו כל התגובות יהיו פה יהודה . סתם אבל ברצינות לא יודעת. אני נורא אוהבת את גוזי הוא בחור טוב אבל אין מישהו שבאמת התחברתי אליו... עונה קצת משעממת. אם כבר דרור או זהבה
זהבה צומי אבל אישה טובה
לינור מלכה אבל ביצ
תום תינוק אבל חתיך
רמי דביל אבל דביל
נועה חושבת שהיא אלוהים וזה יפה
אבל לפעמים זה מעצבן
ג'וזי תינוק וצומי אבל בחור טוב
אלמוג מתוקה אבל כאילו דברי ברור את רוצה את יהודה או לא ואם את בעצמך לא יודעת פשוט תגידי שאת צריכה לחשוב על זה כאילו אחותי מה את בגן
דרור נייס יודע לצחוק הרבה ביטחון עצמי יודע לסלוח, ואפילו רגיש אבל כשהוא רגיש זה טיפה מעצבן.
קארין יפיופה מותק של ילדה יודעת לצחוק לא מחפשת ריבים אך מרוכזת בעצמה
יהודה מקסים באמת מדבר דוגרי ולא מסתיר מתייחס יפה לאנשים יודע לאהוב ובוחר מאוד טוב את החברים שלו ובחור מאוד רגיש
שאר החדשים עדיין אין לי מה להגיד עליהם
ואם שכחתי אחד מהוותיקים כנראה הוא לא מעניין
בקיצור אז אם צריך לבחור אחד זה כנראה יהיה
יהודה
או קארין (סתם כי היא אחלה וכי זה יהיה לא צפוי בעליל ומעניין לראות איך יגיבו)
לינור מלכה אבל ביצ
תום תינוק אבל חתיך
רמי דביל אבל דביל
נועה חושבת שהיא אלוהים וזה יפה
אבל לפעמים זה מעצבן
ג'וזי תינוק וצומי אבל בחור טוב
אלמוג מתוקה אבל כאילו דברי ברור את רוצה את יהודה או לא ואם את בעצמך לא יודעת פשוט תגידי שאת צריכה לחשוב על זה כאילו אחותי מה את בגן
דרור נייס יודע לצחוק הרבה ביטחון עצמי יודע לסלוח, ואפילו רגיש אבל כשהוא רגיש זה טיפה מעצבן.
קארין יפיופה מותק של ילדה יודעת לצחוק לא מחפשת ריבים אך מרוכזת בעצמה
יהודה מקסים באמת מדבר דוגרי ולא מסתיר מתייחס יפה לאנשים יודע לאהוב ובוחר מאוד טוב את החברים שלו ובחור מאוד רגיש
שאר החדשים עדיין אין לי מה להגיד עליהם
ואם שכחתי אחד מהוותיקים כנראה הוא לא מעניין
בקיצור אז אם צריך לבחור אחד זה כנראה יהיה
יהודה
או קארין (סתם כי היא אחלה וכי זה יהיה לא צפוי בעליל ומעניין לראות איך יגיבו)