5 תשובות
רוב הסיכויים שלא תצליחי לישון ניראלי
לילה לבן זה נחמד.
וואי יהיה לך נדירר
ישנתי משבע עד עכשיו אז לילה לבן נעים לשנינו
שואל השאלה:
אבל יש מחר בית ספר:((
אבל יש מחר בית ספר:((
אנונימית
באותו הנושא: