תשובה אחת
אם אני אראה מישהי עם איפור, שיער ארוך, בגדים צמודים וכל הסטריאוטיפים על נשים, אני לא ארגיש צורך לשאול אותה מה הלשון פנייה. אם אפנה אליה בנקבה והיא תתקן אותי, אני אתקן את עצמי.
אבל אם אראה אדם שאני לא בטוחה, אני כן אשאל.
הכרתי מישהי שהסתובבה עם שיער קצר סתם כי ככה נוח לה, אז כן שאלתי כשי להיות בטוחה.
אבל את לא תתחילי כל שיחה ב"היי, מה לשון הפנייה שלך" כי זה מייאש
אבל אם אראה אדם שאני לא בטוחה, אני כן אשאל.
הכרתי מישהי שהסתובבה עם שיער קצר סתם כי ככה נוח לה, אז כן שאלתי כשי להיות בטוחה.
אבל את לא תתחילי כל שיחה ב"היי, מה לשון הפנייה שלך" כי זה מייאש
באותו הנושא: