התחברות
הרשמה
הגיוני שהיום שהייתי בבית ספר היה לי משעמם וראיתי גלובוס אז הסתכלתי ו..
ראיתי מקום בשם "ים האכזבה" משהו כזה (לא בטוחה אם זה היה דווקא ים אבל אני זוכרת שהיה משהו עם אכזבה).. קיצר אשכרה יש מקום בשם כזה??
14 בפברואר 2021, 20:52
גלובוס
ים האכזבה?
שעמום
תשובה אחת
יש דבר כזה ים אכזיב, לא יודעת לגבי ים האכזבה
~
~אנוכי~
באותו הנושא:
הגיוני שהייתי תינוקת מה זה מכוערת אבל היום אני יפה?
הגיוני שאני לא אבוא לבית ספר כי חברה שלי לא הגיעה יומיים וממש ממש משעמם לי שם ואין לי מצב רוח?
הגיוני שיצא לי שיערה לבנה בגלל שהייתי עצבנית מאתמול עד היום והייתי לחוצה?
איך לאנשים משעמם בבית מכמה ימים? ואני כל החיים שלי בבית ולא משעמם לי כל החופש הגדול הייתי בבית ולא היה יום אחד שיצאתי
הגיוני שמרוב שמשעמם לי בבית בחופש אני בדיכאון?
הגיוני שכל הלוקרים בבית ספר נתפסו (נקנו) ביום הראשון של הלימודים (היום)?
הגיוני שהייתי רק פעם אחת בבית של החברה הכי טובה שלי?
הגיוני שהייתי באוטובוס היום ו...
הגיוני שהייתי ממש שיכורה אתמול וקמתי היום בלי הנגאובר ואני זוכרת הכל???
זה הגיוני שהייתי קטנה עברתי חרם בבית ספר אבל אני לא זוכרת מזה כלום?
מה הקטע עם שיטת המנות בבית ספר, זה כל כך לא הגיוני שבשביל שאישור יהיה מוצדק נצטרך להעדר 3 ימים באישור רופא, מה לא הגיוני שהייתי חולה רק יומיים?