התחברות
הרשמה
רגע לא הבנתי, עדיקה לא מוצאים תחפשות השנה?
14 בפברואר 2021, 12:47
Adika
פורים
תשובה אחת
לא
ל
ליקריץ_
באותו הנושא:
לא הבנתי מה כולם מוצאים באקדמיית הגיבורים שלי
למה כל הבנות כל כך אוהבות את עדיקה?
למה כל הבנות אוהבות את עדיקה?
לא עשיתי פן כבר חצי שנה אני יכולה לעשות עכשיו בישביל תחפשות ?
לא הבנתי למה לעדיקה יצא שם של רשת שמוכרת רק לרזות יש שם גם XL
עדיקה הוציאה קולקציה"עדיקה יאנג"יעני עדיקה לנערות צעירות.אני בתור נערה צעירה בת עוד מעט 14, 1.70 לא יכולה לקנות שם כלום!
כמה בנות השנה אתם חושבים שיקנו את תחפושת המעודדת של עדיקה?
תגידו לא הבנתי למה שנה שעברה אמרו הזמנתם את המעיל פח של עדיקה? בגלל שהוא עשוי מחרא או שהוא פשוט גרוע לא הבנתי
מה כולם כל כך מוצאים בעדיקה?
למה אתם מתחפשים השנה או שהתחפשתם שנה קודמת?
לא הבנתי מה בנים בגילאי 18+ מוצאים בילדות בחטיבה?