9 תשובות
את עברת על ההנחיות ואת חייבת לשלם.. אין סיבה שיוותרו לך.
(אני מבין אותך, אבל אין מה לעשות. זה לא שאני נגדך)
(אני מבין אותך, אבל אין מה לעשות. זה לא שאני נגדך)
תתקשרי למשרד הבריאות ותבברי איתם
שואל השאלה:
בשביל בדיקת קורונה
איך הייתי מגיעה לשם לעזאזל הייתי עפה לשם?
בשביל בדיקת קורונה
איך הייתי מגיעה לשם לעזאזל הייתי עפה לשם?
אנונימית
^ אסור לנסוע באוטובוס, צריך ברכב פרטי. (תקני אותי אם אני טועה)
שואל השאלה:
יש מצב
אבל אין לי רכב פרטי ולא לאף אחד מהמשפחה שלי..
אני גרה לבד בכלל
וואי פאק לא ידעתי על זה
יש מצב
אבל אין לי רכב פרטי ולא לאף אחד מהמשפחה שלי..
אני גרה לבד בכלל
וואי פאק לא ידעתי על זה
אנונימית
שואל השאלה:
קיצר אין לי מאיפה לשלם
מה יעשו איתי?
קיצר אין לי מאיפה לשלם
מה יעשו איתי?
אנונימית
אסור לנסוע באוטובוס אם את חולת קורונה את יכולה להדביק אחרים.
כבל תבררי עם משרד הבריאות
כבל תבררי עם משרד הבריאות
שואל השאלה:
חח לא משנה בסוף זה רק היה אזהרה כללית כזאת.
אלוהים נלחצתי בטירוף
תודה בכול מקרה
כן וזה היה טעות שלי הייתי צריכה לנסוע במונית.
מזל שאני באמת שלילית ולא הדבקתי אף אחד
חח לא משנה בסוף זה רק היה אזהרה כללית כזאת.
אלוהים נלחצתי בטירוף
תודה בכול מקרה
כן וזה היה טעות שלי הייתי צריכה לנסוע במונית.
מזל שאני באמת שלילית ולא הדבקתי אף אחד
אנונימית
תבקשי מההורים אין מה לעשות
באותו הנושא: