9 תשובות
מנחם בגין, כי הוא עשה עבודה מעולה בלהנהיג את המדינה ולעשות שלום עם מצרים
משה רבנו ולמה לא?
משה רבנו
^^אופס חשנו אותו דבר
יש בנינו טלפתיה
-נצנצים-
-נצנצים-
שואל השאלה:
למה את משה?
למה את משה?
כי למה לא?
רבין. היה פה שלום אם הוא לא היה נרצח
^
לא נכון
לא נכון
באותו הנושא: