8 תשובות
קודם כל לכוון את הרגישות והdpi ואז רק להתאמן על פליק שוט טראקינג וכו
שתי מילים
איים לאב
איים לאב
להתאמן הרבה לפני שאתה מתחיל לשחק (אבל לא לשכוח לשחק עם יש שיטות חדשות;)) ואז לשחק ואם זה לא עובד תקנה איימבוט
יש כמה דברים.
1. לקנות עכבר שנוח לך לעבוד איתו ושיש ומומלץ שיהיה לו הגדרות משל עצמו בdriver
2. לבדוק את החיבור לאינטרנט ולנסות לשפר את הping
3. לשנות את טווח התנועה בהגדרות המשחק לקבלת דיוק מירבי ומותאם למשחק(כי אם לא תצטרכי לשנות את הרגישות של העכבר שלך לכל משחק וזה לא כיף
4 להשתמש בעכבר עם כבל(לעכבר אלחוטי זמן תגובה ארוך יותר ברוב המקרים)
5. לשנות את pov בהגדרות המשחק ולהגדיל אותו כמה שאפשר(בגבול הנוחות שלך) כדי שתוכלי להבחין באנשים מהצד ויהיה לך זמן תגובה טוב יותר
6. ללמוד על הhit box של המשחק
1. לקנות עכבר שנוח לך לעבוד איתו ושיש ומומלץ שיהיה לו הגדרות משל עצמו בdriver
2. לבדוק את החיבור לאינטרנט ולנסות לשפר את הping
3. לשנות את טווח התנועה בהגדרות המשחק לקבלת דיוק מירבי ומותאם למשחק(כי אם לא תצטרכי לשנות את הרגישות של העכבר שלך לכל משחק וזה לא כיף
4 להשתמש בעכבר עם כבל(לעכבר אלחוטי זמן תגובה ארוך יותר ברוב המקרים)
5. לשנות את pov בהגדרות המשחק ולהגדיל אותו כמה שאפשר(בגבול הנוחות שלך) כדי שתוכלי להבחין באנשים מהצד ויהיה לך זמן תגובה טוב יותר
6. ללמוד על הhit box של המשחק
יש כמה דברים שאפשר לעשות, אבל הכי חשוב זה להתאמן ולא לשנות דברים- שתמיד הרגישות של העכבר תהיה אותו דבר (למצוא משהו נוח ולא לשנות!) וכל שאר הדברים ישארו אותו הדבר.
בנוסף אפשר להוריד מאמן איים (איים תריינר) אני מאוד ממליץ על kovaak אבל הוא עולה כסף, יש את איים לאב שבחינם שאמורים להיות טובים.
אם את לא מתחברת לשיטה הרגילה עם הרגישות, יש האצת עכבר, לרוב זה ממש לא טוב וגרוע אבל יש תוכנה שעושה את זה בצורה מאוד מאוד טובה. אני משתמש בזה כבר המון זמן ומוצא את זה מאוד נוח. תפני אלי אם את רוצה עוד פרטים לגבי זה.
אבל הדבר הכי חשוב זה להתאמן!
בנוסף אפשר להוריד מאמן איים (איים תריינר) אני מאוד ממליץ על kovaak אבל הוא עולה כסף, יש את איים לאב שבחינם שאמורים להיות טובים.
אם את לא מתחברת לשיטה הרגילה עם הרגישות, יש האצת עכבר, לרוב זה ממש לא טוב וגרוע אבל יש תוכנה שעושה את זה בצורה מאוד מאוד טובה. אני משתמש בזה כבר המון זמן ומוצא את זה מאוד נוח. תפני אלי אם את רוצה עוד פרטים לגבי זה.
אבל הדבר הכי חשוב זה להתאמן!
יש כאלה אימונים שאפשר לעשות
אפשר לשנות את הרגישות של העכבר גם שיהיה יותר טוב בשביל לכוון במדויק
אפשר לשנות את הרגישות של העכבר גם שיהיה יותר טוב בשביל לכוון במדויק
להתאמן, לקרוא guides
תלוי על איזה משחק אתה מדבר אגב.
תלוי על איזה משחק אתה מדבר אגב.
להתאמן .. לחרוש
וכל משחק זה אחר מבחינת איים
וכל משחק זה אחר מבחינת איים