התחברות
הרשמה
זה דחוף אני צריכה להודיע לו
מה עדיף לא ללכת מחר בכלל למקום שירות או להגיע ב10 וחצי רוב העבודה בבוקר אז אני לא יודעת אם יש טעם לבוא 10 וחצי יש עוד אפשרות לבוא רגיל ב8 אבל יש לי טסט בשלישי והאפשרות היחידה לשיעור היא ביום שני בבוקר מה כדי
14 בפברואר 2021, 10:17
חוקים
עבודה
נהיגה
מורים
2 תשובות
לא ללכת ...
א
איכס❤
לא לבוא
ק
קווין ג'ו וילסון
באותו הנושא:
תירוצים ללא להגיע למשהו בצופים היום? (הייתי צריכה להודיע מראש אז אני צריכה תירוץ טוב)
אם נרשמתי לבגרות באנגלית מועד ב ובסוף אני לא רוצה לגשת, אני צריכה להודיע?
הלכתי אתמול לישון אצל ידיד , ואמא שלי אמרה לי את לא חושבת להודיע מה אני ילדה קטנה? למה אני צריכה להודיע לה?
להודיע מראש שאני צריכה לקבל "מחזור" ולא לצאת לטיול או לדפוק ברז דקה 90?
סופש הבא אני באילת מתי להודיע למחנכת שלי שלא אהיה ביום חמישי צריך להודיע "מראש"
נפצעתי בטירונות ונתנו לי 30 ימי גימלים למי אני צריכה להודיע על זה?
אם אני רוצה להתפטר כמה זמן אני צריכה להודיע לפני?
אני לא מגיעה ללימודים היום ואני צריכה להודיע למורה
אם אני חושבת שיש לי הפרעת אכילה אני צריכה להודיע לצהל?
דחוףדחוף אני צריכה לדעת מה שני הנושאים הכיהכי קלים במתמטיקה 4 יחל של יב. צריכה להודיע למורה הפרטית ולא יודעת את הנושאיםם
אם הגעתי למשקל 50 אני צריכה להודיע למיטב שאני לא בתת משקל?