3 תשובות
bruh
שואל השאלה:
איידס זה נחמד.
על החתום, פ21.
איידס זה נחמד.
על החתום, פ21.
אנונימי
אני יודע, איידס זה דבר נפלא ומהנה. הייתי מאחל אותו לכל אדם.
באותו הנושא: